Úvod » Články » Jakub Trpiš - Recenze knihy Lenochova cesta k úspěchu
Kniha volba v prodeji!
Recenze knihy Lenochova cesta k úspěchu

Recenze knihy Lenochova cesta k úspěchu

Jakub Trpiš

Je úspěch dosažitelný jen pro pár vyvolených, kteří vědí, co chtějí, a jdou si tvrdě za tím? A co my ostatní? Můžeme dosáhnout svých snů, i když rádi lenošíme?

O tom právě pojednává  tato útlá kniha Billa O'Hanlona. Její nespornou výhodou je, že má 104 stránek A5, takže se dá se přečíst za pár hodin (ideální pro nás lenochy). Je čtivá, psaná příjemnou formou a sem tam se člověk i zasměje. Velice mě pobavila pasáž, kde pan O'Hanlon radí, abychom byli co nejvíce rozporuplní a úchylní. To se často v podobných knihách nepíše.

Na to, jak je krátká, obsahuje publikace vše, co by v ní mělo jít. Od motivační složky, kde se nás autor snaží přesvědčit, abychom naslouchali svým vnitřním pocitům, přes racionální část, kde uvádí nejrůznější rady a pokyny k tomu, jak uspět, až po seznam nejčastějších výmluv, proč něco nejde. Co hodnotím jako velký přínos je, že Billa O'Hanlon je psycholog s dlouholetou praxí, takže nám nepředkládá nesmysly a drží se pragmatického pohledu na věc. Jelikož si úspěch sám musel vydobýt, obsahuje kniha i spoustu praktických rad, jak si splnit své sny. Těm, co nemají rádi nejrůznější cvičení a vyplňování cílů, se kniha určitě bude líbit, protože je s tímto nezatěžuje a jde rovnou k věci – jednoduše a jasně, takže to pochopí i úplný začátečník (a my lenoši se nemusíme zdržovat dlouhým čtením).

Závěr

Kniha určitě stojí za přečtení. Jelikož je tak krátká, neztrácíte čas zbytečnou vatou a dozvíte se vše podstatné na pár stránkách. A v čem je teda jádro úspěchu podle Billa O'Hanlona? Není potřeba pracovat od rána do večera. Vůbec není nutné hnát se za každou příležitostí, sem tam je třeba si odpočinout (lenošit). Ovšem jakmile přijde inspirace, musíme se do toho pustit naplno. Je úplně jedno, že něco zkazíme, hlavně to musíme dělat. Musíme konat a učit se ze svých chyb. Sledovat to, co funguje a co ne, a především vytrvat ve svém úsilí.

Knihu vydalo nakladateteství Portál v roce 2016. Více zde

Souvisejici články

Chcete konečně uspět?

Chcete konečně uspět? - Jakub Trpiš

Přestalo vás bavit neustále potácení mezi jednou životní fackou za druhou? Už jste někdy ochutnali, jaké to je něčeho dosáhnout, ale momentálně se vám to nedaří zopakovat? Co jste tenkrát udělali jinak?

Recenze knihy Konec prokrastinace

Recenze knihy Konec prokrastinace - Jakub Trpiš

Jaká je prvotina Petra Ludwiga? Pomůže nám skoncovat s odkládáním důležitých úkolů nebo je to jen snůška nesmyslů, která se hodí jen do kamen?

Trpělivost

Trpělivost - Jakub Trpiš

Jako mladý člověk se musím přiznat, že naučit se trpělivosti pro mě byl možná ten největší problém. Ještě dnes se často přistihnu ve stavu, kdy chci mít něco hned teď a nehodlám na to čekat.

Souvisejici knihy

Krok k úspechu

Krok k úspechu - Dominik Smrek

To kam v životě smerujeme, je len voľbou nášho srdca. Preto aj úspech sa stáva v živote cestou voliteľnou. No nikdy nemôžmeme tušiť, čo môžeme dokázať, kým sa o to nepokúsime. Prajem veľa úspechov do života.

Cesty k úspěchu

Cesty k úspěchu - Milan Zelený

Myslíte si, že Tomáš Baťa dosáhl svých úspěchů a velikosti náhodou nebo se že řídil pravidly a zásadami, díky kterým se stal největším podnikatelem českého původu a zároveň se zařadil mezi největší podnikatele světa? Čtivá kniha profesora Milana Zeleného Cesty k úspěchu poutavým způsobem předkládá, že Baťovy myšlenky a pravidla jsou nejen nadčasové, ale že jsou také výborným návodem, pokud...

Snězte tu žábu! 21 rad, jak v co nejkratším čase udělat co nejvíce

Snězte tu žábu! 21 rad, jak v co nejkratším čase udělat co nejvíce - Brian Tracy

Tato knižní novinka je klíčem k velkému úspěchu, získání si respektu, dobrého postavení a ke šťastnému životu. Přináší zcela nový pohled na efektivní využití času pomocí 21 jednoduchých, ale zaručených metod, které používají úspěšní lidé po celém světě. Kniha vám ukáže cestu, jak skončit s otálením a udělat více důležitých věcí právě dnes. Změňte způsob svého myšlení a dosáhněte tak...

Sdílejte na internetu!

• Linkuj.cz!
  • Jaggni to!